• Не знаєте, як можна познайомити між собою зовсім різних співробітників?

  • Треба командна активність, але щоб мінімально по часу?

  • Хочете організувати корпоратив, але для віддаленої команди це не так просто?

4000 грн

60 хвилин гри, до 30 учасників
5500 грн
90-120 хвилин гри, або понад 30 учасників
Чому ми?
  • Адаптивний формат
    Zoom/Meet/MS Teams/Skype
  • Швидко та ефективно
    Рішення для командної активності/онлайн корпоративу, тривалістю 60–120 хв
  • Широкий вибір
    8 ігор, під різні команди та задачі, від 8 осіб
Як працюють наші ігри - та кому вони підходять
Підвищуємо залученість та природну взаємодію
Коли команда втомилась від Zoom-ів і рутини. Люди приходять на мітинги без енергії, ініціатива зникає, а обговорення виснажують.
Знімаємо бар’єри та пришвидшуємо перехід на рівень довіри
Нові співробітники ще не встигли «прижитися». Формально всі знайомі, але зв’язку немає.
Повертаємо живий контакт: через спільні дії, емоції та сміх
Команда працює дистанційно і розʼїхалась по містах чи країнах. Люди наче поруч, але комунікація стала “технічною”.
Розкриваємо потенціал, виділяємо лідерів і залучаємо “тихих” гравців у процес
Ви відчуваєте, що люди перестали проявляти ініціативу. Усі просто виконують завдання.
Підсвічуємо невідомі сторони та таланти кожного учасника
Невідомо, хто чим живе. Кожен з колег закрився своїм переліком обовʼязків, і не ділиться своїми зацікавленостями та додатковими вміннями.
Бачимо патерни та тенденції групової взаємодії
Ейчар здогадується, але точно не знає: чи є проблеми в комунікації, хто займає яку роль в вирішенні питань, чи немає токсичних колег.
КАТАЛОГ ІГОР
8 авторських форматів на 60–120 хв. Прокачуємо комунікацію, довіру, лідерство та взаємодію без нудних тренінгів і формальних активностей
    • Кількість учасників: 12-50
    • Тривалість: 1,5-2 години
    • Тип гри: командна, на логіку
    • Мета: вибрати найнеобхідніші речі з обмеженого набору, логічно аргументувати свої рішення та співпрацювати з командою
    • Що оцінює: логіка, командна робота, комунікація, презентація, лідерство
    • Підходить для: знайомства колективу, зміцнення зв'язків, виявлення лідерів
    Перебіг подій
    • Кількість учасників: 8-20
    • Тривалість: 1-1,5 години
    • Тип гри: на самопрезентацію, рольові моделі, взаємодію
    • Мета: вибрати роль у племені, обговорити план дій у разі зустрічі з людоїдами та розподілити людські ресурси
    • Що оцінює: комунікація, самопрезентація, дискутування, відстоювання власної думки, логіка
    • Підходить для: розвитку комунікативних навичок, прийняття рішень, командної роботи
    Перебіг подій
    • Кількість учасників: 8-50
    • Тривалість: 1-2 години
    • Тип гри: командна, на планування та розподіл задач
    • Мета: спланувати та виконати роботу з висадки помідорів, розподілити винагороду та оцінити внесок кожного члена команди
    • Що оцінює: лідерство, комунікація, прийняття рішень, командна робота, аналітичні навички
    • Підходить для: розвитку командної роботи, лідерства, прийняття рішень
    Перебіг подій
    • Кількість учасників: 8-50
    • Тривалість: 1,5-2 години
    • Тип гри: командна, на розуміння та взаємодію з колегами
    • Мета: придумати неіснуюче місто та його історію, спробувати вгадати, як буде описувати своє місто інша команда, описати місто іншої команди виходячи з їх відповідей на питання
    • Що оцінює: емпатія, комунікація, прийняття рішень, командна робота, аналітичні навички
    • Підходить для: розвитку командної роботи, емпатії, логічного мислення
    Перебіг подій
    • Кількість учасників: 12-50
    • Тривалість: 1,5-2 години
    • Тип гри: командна, на презентування та креативне мислення
    • Мета: обʼєднати в групах різні предмети, унікально презентувати їх у вигляді експозиції музею, після цього презентувати іншим способом предмети іншої команди
    • Що оцінює: командна робота, комунікація, презентація, креативне мислення
    • Підходить для: зміцнення зв'язків, виявлення креативних членів команди
    Перебіг подій
    • Кількість учасників: 12-30
    • Тривалість: 1,5-2 години
    • Тип гри: на критичне мислення, вміння продавати
    • Мета: придумати та розписати неіснуючий майбутній винахід, презентувати, потім взяти винахід іншої команди та покращити його
    • Що оцінює: вміння знаходити компроміс, презентація, дискутування, критичне та аналітичне мислення
    • Підходить для: розвитку комунікативних навичок, практики вирішення конфліктів
    Перебіг подій
    • Кількість учасників: 8-30
    • Тривалість: 1-1,5 години
    • Тип гри: на критичне мислення, роботу в команді
    • Мета: придумати та розписати неіснуючу планету, пояснити чому планета іншої команди під загрозою зникнення, потім взапропонувати зміни іншої планети для покращення ситуації
    • Що оцінює: вміння знаходити компроміс, презентація, дискутування, критичне та аналітичне мислення
    • Підходить для: розвитку комунікативних навичок, практики вирішення конфліктів
    Перебіг подій
    • Кількість учасників: 8–30 учасників
    • Тривалість: 1,5-2 години
    • Тип гри: на розвиток і усвідомлення особистих якостей в контексті професій
    • Мета: показати важливість soft skills у зміні карʼєри та розвитку. Допомогти учасникам усвідомити сильні сторони, потренувати командну взаємодію, аргументацію та самопрезентацію, а також проявити адаптивність до сучасного ринку праці
    • Що оцінює: креативність та гнучкість мислення, вміння презентувати свої компетенції, соціальну інтуїцію, здатність до саморефлексії та професійного вибору
    • Підходить для: роботи над soft skills, бізнес-мисленням, самооцінкою, налагодження групової комунікації
    Перебіг подій
Як виглядає співпраця

(простий сценарій)

  • Крок 1. Заявка
    Ви пишете нам про ваше бажання замовити гру.
  • Крок 2. Міні-зідзвон
    Зустрічаємось і гугл міт та визначаємо: цілі, кількість людей, бажаний час, платформа. Обираємо гру, відповідно до ваших задач та побажань.
  • Крок 3. Оплата
    Відправляємо Рахунок, Акт та NDA (за потреби) для початку підготовки
  • Крок 4. Планування
    Готуємо посилання на зустріч, додаткові матеріали, посилання, і все, що буде необхідно до початку.
  • Крок 5. Сама гра
    Цікаво та корисно проводимо час, відповідно до обраної гри
  • Крок 6. Фідбек
    Ведучий гри готує короткий звіт, на що варто звернути увагу команді та керівникам. Надаємо також чек-лист для опису ваших вражень від процесу.
Привіт,
Мене звати Надія Тесленко
СЕО Trident Group
Психолог, карʼєрний консультант
Більше 4 років я проводжу корисні тренінги для всієї команди, які націлені на підвищення корпоративної ефективності, а також на покращення взаємостосунків у колективі. Допомагаю оцінити психологічні особливості учасників гри, їх потенціал та можливості розвитку в компанії.
FAQ

(коротко і по суті)
  • «Чи підійде для гібридних команд?»
    На жаль, ні. Для гібридних команд передбачий лише варіант, коли офісна частина учасників сидять зі своїх пристроїв в навушниках — аби зберегти ігрову концепцію гри.
  • «Що з командами від 30 людей? Чи має сенс для них замовляти гру?»
    Так, звісно. У нас є ігри, де по сюжету закладається поділ на команди/кімнати — саме їх ми пропонуємо для великих команд. А також окрім ведучої на велику кількість учасників запрошуємо помічника для додаткової тех підтримки.
  • «Що, якщо люди не активні?»
    Звісно, у сценаріях та за правилами гри закладені м’які тригери включення. Але така активність в тому числі психологічно-діагностична, і якщо працівники не включаються в процес — це важливий сигнал для ейчара/керівника.
  • «В мене в команді висока конкуренція, і нам не треба, щоб вони в грі тільки ще більше віддалились один від одного. Чи є у вас ігри, де не буде змагання?»
    Кожна наша активність закладає в себе ігрову складову, тобто відчуття змагання та бажаного досягнення. Але сюжети побудовані таким чином, що в усіх іграх є командні союзи.

    В деяких іграх це командна+індивідуальна робота, без конфронтації між собою груп (Надзвичайна подія на Місяці, Племʼя.Острів, Висаджування помідорів).

    Частина ігор також включає в себе переосмислення конкуренції, коли треба підсилити попередніх "суперників" (зверніть увагу на Музей, Винахід майбутнього та Планету під питанням).

    Тож ні, це не бізнес-ігри на виживання, де кожен виключно сам за себе.
  • «Чи це просто розвага?»
    Звісно, для команди основне враження — це весело проведений час. Але при цьому завжди є поставлена мета і навчальні цілі, які реалізуються під час гри. До того ж, є можливість взяти участь як спостерігач для ейчара/керівника, щоб якісно проаналізувати нюанси взаємодії працівників.
  • «Які наші задачі дійсно може вирішити гра?»
    З найцікавіших:
    • кого з команди варто підвищити (виявлення лідерських якостей)
    • аналіз рольових моделей поведінки співробітників (хто критик, хто дипломат, хто душа компанії)
    • виявлення позаробочих інтересів та досягнень серед членів команди
    • розвиток самопрезентації та навичок переконання кожного учасника
    • розуміння атмосфери комунікації в команді — особливо важливо для ейчара/керівника
  • «Ми ніколи не грали в подібні ігри. До того ж, у нас дуже різний віковий діапазон учасників. Що з ваших ігор підійде для нас?»
    Для старту ідеально: Надзвичайна подія на Місяці, або Племʼя.Острів. Ці дві гри набільш послідовні та прості по сюжету. Для того, щоб ваші співробітники зрозуміли, що таке ігрова концепція онлайн взаємодії. Після однієї з цих двох ігор можна спробувати будь-яку іншу.

+380936007898
tridentgroup.ua@gmail.com
Ми розуміємо, що кожна компанія має свої особливості. Тому у нас індивідуальний підхід та широкий вибір форматів співпраці.

Успіх починається з правильних людей